Tvaroh

Sport, peníze, koníčky, móda, zdraví...
regyman
Příspěvky: 9
Registrován: 27 pro 2016, 16:02
Bydliště: Brno

Tvaroh

Příspěvekod regyman » 04 led 2017, 19:09

Zdravim, pro vetsinu z vás asi zbytecná otázka, ale zajímalo by me, kterej tvaroh jíst. Tučný x Nízkotučný

jindra
Příspěvky: 25
Registrován: 09 pro 2016, 15:42

Tvaroh

Příspěvekod jindra » 04 led 2017, 20:20

Jez ten, kterej svým složením nejlépe vyhovuje Tvému cíli. Složení si vygůgli.
Jinak já za sebe mohu doporučit změnu tvarohu na noční protein - je to elegantnější, rychlejší, šetrnější k trávicí soustavě a pro stejné možství bílkovin je třeba zkonzumovat mnohem méně. Navíc, když se přepočte cena za 1 g proteinu, není to zas taková pálka (proteiny se dají koupit ve velkém balení a často jsou v akcích).
Levnou alternativou k tvarohu jsou taky vejce.

Shoot
Příspěvky: 2
Registrován: 04 led 2017, 19:07

Tvaroh

Příspěvekod Shoot » 04 led 2017, 20:20

Když sem začínal cvičit jedl sem tvaroh pořád :) Dneska už vím že to není úplně nejlepší volba ale občas na noc proč ne. Většinou sem jedl nízkotučnej ale asi není potřeba to tolik řešit. jestli máš na noc o pár gramů tuku víc nebo míň na tom tolik nezáleží. I když úplně tu nejtučnější verzi bych asi nevolil :)

regyman
Příspěvky: 9
Registrován: 27 pro 2016, 16:02
Bydliště: Brno

Tvaroh

Příspěvekod regyman » 04 led 2017, 20:55

moc díky za tipy.. No můj cíl je nabrat protoze mám 189 cm a 78 kg takze bych rád zesílil a pribral.. Doteď jsem právě jedl tu nejtučnějsí variantu.. s tím teda skončím.
a ten protein vzdycky vecer a jenom po tréninku nebo kazdej den?? (chodím cvičit kazdej 2.den)
a není lepsí mít normální basic protein nez ten nocní??

Shoot
Příspěvky: 2
Registrován: 04 led 2017, 19:07

Tvaroh

Příspěvekod Shoot » 04 led 2017, 21:10

regyman píše:moc díky za tipy.. No můj cíl je nabrat protoze mám 189 cm a 78 kg takze bych rád zesílil a pribral.. Doteď jsem právě jedl tu nejtučnějsí variantu.. s tím teda skončím.
a ten protein vzdycky vecer a jenom po tréninku nebo kazdej den?? (chodím cvičit kazdej 2.den)
a není lepsí mít normální basic protein nez ten nocní??


Kupuj si teda asi polotučnej není chuťově tak špatnej jako odtučněnej a má ještě relativně dost bílkovin a nebo ten noční protein no. Ale hlavní vždycky bude jak jíš přes celej den, jakej máš výdej a jak moc dobře si odjel trenink. To jestli si dáš na noc polotučnej tvaroh, odtučněnej a nebo noční protein ve výsledku tolik nezmění. :)

Uživatelský avatar
Meky
Příspěvky: 74
Registrován: 28 srp 2015, 20:35
Bydliště: Střední Morava

Tvaroh

Příspěvekod Meky » 04 led 2017, 21:10

regyman píše:moc díky za tipy.. No můj cíl je nabrat protoze mám 189 cm a 78 kg takze bych rád zesílil a pribral.. Doteď jsem právě jedl tu nejtučnějsí variantu.. s tím teda skončím.
a ten protein vzdycky vecer a jenom po tréninku nebo kazdej den?? (chodím cvičit kazdej 2.den)
a není lepsí mít normální basic protein nez ten nocní??


Té nejtučnější varianty bych se zas tak moc nebál. Vyhýbal bych se odtučněnému.

Slyšel jsem že není moc zdravé jíst tvaroh každý den, ale sám ho jím každý večer, ať už mám tréninkový nebo volný den. :)
Doporučuji ti ale zvážit možnost nějakého nočního proteinu nebo micerálního kaseinu. Myslím že je to lepší volba. Dokonce jsem zkusil počítat, a zjistil jsem, že to ani nevyjde dráž. Ale asi záleží co to je za protein. :)
„ Udělej to teď! Nečekej! Podmínky nikdy nebudou perfektní. ”

jindra
Příspěvky: 25
Registrován: 09 pro 2016, 15:42

Tvaroh

Příspěvekod jindra » 04 led 2017, 21:57

regyman píše:a ten protein vzdycky vecer a jenom po tréninku nebo kazdej den?? (chodím cvičit kazdej 2.den)
a není lepsí mít normální basic protein nez ten nocní??

Chceš nabrat? Tak tomu uzpůsob jídělníček, takže 1,5-2 g bílkovin a kg hmotnosti. Zdroje jsou jasné, to si vygůglíš. A obecné zásady tvorby jídelníčku taky.
Maximum bílkovin se snaž dostat z pevné stravy a až pokud to nepůjde, přidej protein.
Každej protein se hodí pro jiný účel. Výhoda nočního je v tom, že se tráví cca 6 hodin, takže tělo má v podstatě celou noc materiál na regeneraci svalů. Běžnej protein se vstřebává rychleji. Samozřejmě to jde dělat tak, že si člověk dá normální před spaním a na půlku noci si nastaví budíka a opět tam pošle normální, ale je to blbost, když je možnost proteinu nočního.

jindra
Příspěvky: 25
Registrován: 09 pro 2016, 15:42

Tvaroh

Příspěvekod jindra » 04 led 2017, 21:58

Meky píše:Slyšel jsem že není moc zdravé jíst tvaroh každý den, ale sám ho jím každý večer, ať už mám tréninkový nebo volný den. :)

Jednak to není zdravý a druhak to ani není dobrý - je potřeba variabilita.

regyman
Příspěvky: 9
Registrován: 27 pro 2016, 16:02
Bydliště: Brno

Tvaroh

Příspěvekod regyman » 09 led 2017, 20:52

dneska mi kámoš doporučil ovesný vločky... Názor na ně??

Uživatelský avatar
Sybrakos
Příspěvky: 206
Registrován: 24 pro 2015, 01:03
Bydliště: Praha

Tvaroh

Příspěvekod Sybrakos » 12 led 2017, 01:24

Tvaroh jím často po cvičení nebo jen tak, většinou tučný, dovede výborně zasytit, za málo peněz hodně muziky :D
"Vetsina lidi spotrebuje vice energie na mluveni o problemech, nez na jejich reseni." Henry Ford

jindra
Příspěvky: 25
Registrován: 09 pro 2016, 15:42

Tvaroh

Příspěvekod jindra » 12 led 2017, 11:16

regyman píše:dneska mi kámoš doporučil ovesný vločky... Názor na ně??

Dost přeceňovaná věc dle mého názoru. Ale taky jsem měl období, kdy jsem je konzumoval. Nicméně mi nedělá dobře mléko, s džusem mi nechutnají a suché už vůbec ne.
Navíc příliš nezasytí. A k tomu se většinou konzumují ráno, kdy je lépe přijímat spíše bílkoviny, ale ne z masa :idea:
Ale pokud Ti chutnají, klidně je konzumuj, pořád lepší než nějaký koblihy


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů