andrew_d píše: ↑22 srp 2023, 07:16
pokud rok dva chodíš do ulic a nepícháš, je to špatně. Měl bys mít nějaké výsledky, jinak děláš něco blbě a je otázka, zda by ses na to neměl vykašlat
Nějaké věci tam špatně budou, ale spíš než vykašlat to opravit. Snižování zoufalosti skrze užívání procesu je pak jeden z aspektů, jak výsledky zvýšit.
Já se na fóru vyjadřuju k tomu, co mě právě zaujme, nepředpokládám vůbec šanci někomu dobře poradit na základě příspěvků. To bych sám dokázal až kdybych ho viděl udělat pár oslovení. Tedy u Minla to bude více věcí, které já tady nevyčtu, a rozebírám jen jednu pro zajímavost.
Každopádně ke zlepšování se se ženami existují dva rozdílné přístupy:
1) Masivní akce
2) Ženy neřešit a pracovat na sobě, dokud ženy nepřijdou samy
Mí žáci jsou trénovaní dělat OBOJÍ ZÁROVEŇ. Jen chvilku trvá pochopit tento zdánlivý paradox: neřeš holky a radši streetuj.
minlo1 píše: ↑22 srp 2023, 07:04
Reálne výsledky merane anlyticky tak ako vo fyzike.
Proto jsem psal o epistemologii a o Heideggerovi... Podle mě fyzika právě NEMÁ dokonalou metodu, respektive i matematika je nedostatečně podložený obor, jelikož stojí na neověřených předpokladech, které nakonec v základu řeší až filosofie.
Věda například nedokazuje logiku, nýbrž ji předpokládá... Věda pokrok a pravdu od Platóna ztotožňuje s dobrem, což tak být nemusí (Nietzsche)... Věda sází na určitou definici pravdy, která ale rozhodně není samozřejmá... Věda se zaštiťuje nestranností, přitom ale volí téma výzkumu podle toho, co se jeví užitečné... Při snaze zaujmout "objektivní" postoj věda propaguje postoj, kterého ale žádný člověk není schopen... Nietzsche dokonce mluví o "patosu distance"...
Věda je užitečná, ale jde o velice specifický druh pohledu postavený na několika ne zcela podložených předpokladech, několika sázkách. Filosofie jde hloub, až pod vědu.
Fyzik o epistemologii skoro nic neví a já to po něm ani nechci, protože on se musí věnovat fyzice. Ale kdybys filosofa nazval vědcem, mohl bys ho i urazit. A (specifická, omezená, na sázce stojící) metoda přírodních věd rozhodně není něčím, co by mělo stát vzorem pro humanitní vědy, nedej bože pro lidský život. Kdo chce "žít vědecky", žije právě epistemologicky nepodloženě, málo promyšleně.
Navíc, a to hlavně, já tady nenavrhuji, abychom vše posuzovali čistě skrze užívání si. Říkám, že
kdo je okolo holek upřímně rád, ten si i víc zapíchá.
minlo1 píše: ↑22 srp 2023, 07:04
Reálne výsledky merane anlyticky tak ako vo fyzike.
Mí studenti navíc i tyto, dle tebe reálné, výsledky mají. Tys ale byl na jediném kurzu, mým radám očividně nevěříš, teze mých knih jsi očividně nepřijal. Provádíš tedy jakousi vlastní věc, která s touto komunitou nemá velkou souvislost.
minlo1 píše: ↑22 srp 2023, 07:04
Dobry predajca je ten kto firme zarobi najviac penazi, nikto mu nepovie no nevadí ze sme nezarobili hlavne ze si si to užil
Prodejce musí vydělávat a právě pokud ho prodej baví, dokáže přečkat i ty méně úspěšné začátky a krize. Kdo by nebyl vřelý a chtěl každého klienta jen zneužít, vysílal by špatný vibe a taky prodal míň.
minlo1 píše: ↑22 srp 2023, 07:04
Ja si proces uzivam, neviem prečo ma chcete presvedčiť, že nie.
Proč bych tě o něčem takovém chtěl přesvědčit? Jsem přeci na tvé straně.
Zatím se příliš neumíš poučit z kritiky. Většinou když ti někdo dá návrh na zlepšení, odepíšeš mu, že už to dávno děláš. K tomu jsem právě psal, že existují různé levely empatie, různé levely užívání procesu, různé levely Dávání... Takže třeba něco děláš částečně, ale my ti píšeme, že to jde dělat víc - ještě víc, než si třeba teď myslíš, že to jde. Ty například Dáváš 3/10, myslíš že maximum je 5/10 a že to tedy už máš vychytané, ale někdo pokročilejší ti píše, že ta laťka je ještě výše, že to vlastně jde až 10/10....
Své příspěvky strukturuješ, jako bys
vše dělal dobře a
přesto ti to nefungovalo. To přeci zároveň není možné. Být tebou, opravdu nad radami přemýšlím a nepíšu všem: "To už dělám". Takové chování přeci rádce jen odradí. Nebo pokud rady nechceš, proč dotaz vznášíš? Chceš potvrzení, že vše děláš dobře a zároveň to nefunguje? Nějaký jako štampl, že už to teda můžeš vzdát?
Vím také, jak jsi jednal se mnou - často neempaticky, sobecky, bez ohledu na běžnou slušnost... Pracuju jako instruktor a v rámci toho mi nevadí, že ke mě žáci nejsou empatičtí - ta služba je pro ně a ne pro mě. Ale kdybys byl můj kolega nebo spolužák, taky bych se ti kvůli takovému chování spíše vyhýbal. Proto jsem ti i pro účely svádění vícekrát doporučoval empatii dále rozvíjet.