
Líbí se mi ta idea, kdy se člověk dotýká holky hned ze začátku, tak potom v delším čase je každý dotyk snažší.
Je určitě fajn se holky dotýkat, ideálně ji políbit, ale v průběhu konverzace, která trvá třeba 5-10 minut se začít líbat s holkou na rty je relativně složité. Pamatuji si, že třeba třetina jakýchkoliv holek by se nechala políbit na tvář při rozloučení, když jsou dobrá oslovení, na rty to bývalo horší.
Holka funguje na logické a emoční úrovni.
Holka si může připadat lacině, nebo jako děvka. Buďto je možnost to vézt přes romantiku.. nebo odvážným flirtem.
Říkal jsem si, že je ale další možnost, která se mi ukázala efektivní. Tou je sázka, nebo kouzla, hry.
Když si holka myslí nějaké číslo. Já počítám určitý kouzla s číslama a když uhádnu, tak dostanu od té holky pusu.
Jde jen o to, jak to zaobalit.
Je to vlastně o očním kontaktu, úsměvu, svádění, ale v podstatě je to tajný kód jak vybudovat obrovskou dávku komfortu a atraktivity během pár minut.
Měl jsem možnost to zkoušet jenom krátce, protože účinek byl zničující.
Opravdu se holky začaly líbat na rty. Pamatuji si na svoje nejlepší oslovení, kdy jsem oslovil krásnou holku a během prvních 5 minut jsme
se 2x políbily na rty. Když jsem si bral na ní potom kontakt, tak jsem jí už i hladil po zadku a ona mě začala hladit po zádech.
Vzal jsem si tenkrát facebook i telefon.
Na první rande jsme se sešli kousek ode mě doma a šli jsme ke mně domů a byl sex skoro instantně.
Tenkrát jsem pushoval limity maximálně a příští rande bylo na několik dnů na horách uprostřed hor.. a tak vlastně začal vztah s pěknou holkou a bohužel skončil nedávno po 2 letech, kdy se vracím zpět do kolosea.

V týhle době to bude s líbacíma hrama těžší, ale myslím, že časem ledy povolí a když se to dařilo dříve, tak se to podaří znovu.

Takže za mě člověk nemůže jít na svádění nikdy dostatečně rychle. Jediné, co ho brzdí v efektivitě je, když holka rychle ztratí zájem a zkazí si tím oslovení, nebo když nemá vytrasované, co si může dovolit, tak ta holka může i zpanikařit.
Zajímalo by mě pár věcí. Jestli jste někdy zkoušely líbací hry a jaké jste s tím měli úspěchy.
Přijde mi zajímavá image.. mága, iluzionisty - vytváří to charisma, zájem a pomocí kouzel, her a zábavy se člověk dostane rychle daleko.
V dávných dobách u vzniku daygame kdesi za velkou louží byl jakýsi Mysterry, který mi vzdáleně připomíná tuhle ideu.
Říkal jsem si, že bych co největší část streetgame chtěl věnovat inovacím.
Je blbé pořád dokola opakovat tu samou funkční strategii, ze které jsou kontakty atd., když může být
jiná ze začátku nefunkční, ale časem se můžou ledy prolomit a ukázat se jako efektivní.