Je rozdíl ve věku?

Kde a jak se seznámit s holkou, svádění na ulici a v klubu, problémy na streetgame, první rande...
Odpovědět
Raptorecek
Udělil poděkování: 7 x
Obdržel poděkování: 97 x

Je rozdíl ve věku?

Příspěvek od Raptorecek »

Zdarec,
jsem tu nováček, o streetgame jsem se v podstatě dozvěděl někdy předevčírem od kamaráda a stačil si tak jen pročíst některá vlákna v diskuzi a mrknout na pár videí.

Doposud jsem jel v podstatě jen onlajn seznamovaní, z časových důvodů a na rovinu i protože mi to v reálu asi moc nejde s cizími lidmi. Extrovert nejsem, ale je to do jisté míry stresující. Online seznamování mě ale poslední roky začíná čím dál více vysírat a tak jsem se ho rozhodl, v zájmu duševního zdraví, ukončit a nyní vážně zvažuji vystoupit z komfortní zóny a zkusit jít na kurz s Princem do Prahy. I kdybych u toho měl chcípnout :D

A teď k tématu. Za týden mi bude 41 a podle toho co čtu, tak se přeci jen asi věkem už vymykám zdejšímu průměru. Resp. popisované metody a reakce bych viděl tak na holky kolem dvacítky a ty už o "strejdu" nebudou mít zájem. Moje reálná cílovka jsou holky kolem třicítky (25 - 35), uvítal bych proto reálné zkušenosti od zkušenějších streeterů nebo lidí mého věku. Fungují stejné věci na holku, které je dvacet a třicet? Máte tipy na co si dát pozor a co naopak spolehlivě funguje u těch starších?

Díky za vaše postřehy!
Tito uživatelé poděkovali autorovi Raptorecek za příspěvek:
rengaf (28 srp 2021, 15:59)
Hodnocení: 2.9%

“Nope, no monsters in the forest. Nothing in there but squirrels.”
Princ
Udělil poděkování: 539 x
Obdržel poděkování: 2335 x

Je rozdíl ve věku?

Příspěvek od Princ »

Ahoj,

mám spoustu studentů přes 40, dokonce i přes 50. Rekord na kurzu je 60 let, takže to bych byl rád, kdyby to zase někdo překonal :)

I po čtyřicítce dvacítky sbalíš, pokud bys chtěl. Pokud se ti více zamlouvají třicítky, ty samozřejmě sbalíš taky :)