Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Zdraví, sport, peníze, koníčky, móda, svaly, nootropika, mikrodávkování psychedelik, meditace...
Uživatelský avatar
STG_Mark
Příspěvky: 172
Registrován: 29 zář 2017, 13:28
Bydliště: Hradec Králové
Udělil poděkování: 42 x
Obdržel poděkování: 97 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od STG_Mark »

Tento topic bych rád věnoval čistě TESTOSTERONU

Je to pro muže ten nejdůležitější hormon vůbec a má jeho život natolik zásadní vliv, že si zaslouží samostatný téma. :)

Veškeré info ohledně tohoto hormonu můžete shromažďovat tady, společně jej sdílet a každej si z toho může něco odnést jak pro svou GAME, tak především, pro svý mužství :twisted:


Uživatelský avatar
Meky
Příspěvky: 152
Registrován: 28 srp 2015, 20:35
Bydliště: Brno
Udělil poděkování: 29 x
Obdržel poděkování: 33 x

Strava - Trénink - Regenerace

Příspěvek od Meky »

Co jsem tak pozjišťoval a vyzkoušel to, tak nejpřínosnější je dřepovat a dělat mrtvé tahy, kvalitně spát, a jíst vejce, maso a zdravé tuky. Ale pochybuji, že to bys nevěděl. To spíš tak pro začátečníky :)
Uživatelský avatar
bixi
Příspěvky: 252
Registrován: 25 srp 2017, 00:05
Udělil poděkování: 115 x
Obdržel poděkování: 195 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od bixi »

v jednom pruzkumu zjistili, ze lide kteri pouzivaji vice chilli maji vice testosteronu

pred skupinku lidi dali jidlo a chilli omacku. vyzvali je, at si nalozi tolik chilli kolik jen chteji. ti co si nalozili nejvetsi porce meli v mereni nejvice testosteronu.

bohuzel uz nejsem schopny najit studii, jestli konzumace chilli proaktivne zvysuje testosteron, tam se nazory rozchazeji casto (clanky z webu neberu, chci vedecky zdokumentovanou studii). mozna sem sam ze sebe mohl udelat pokusneho kralika, ale jelikoz uz dva roky chilli vcelku pravidelne konzumuju (vajicka, pomazanky, maso, prilohy....) tak je asi na mereni hodnot testosteronu a jeho zmeny vlivem chilli pozde

p.s.: doporucuji. malokdo mi potom ujida jidlo
Uživatelský avatar
Tarrag
Příspěvky: 86
Registrován: 13 led 2016, 22:42
Bydliště: Stupava
Udělil poděkování: 40 x
Obdržel poděkování: 55 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Tarrag »

Dá sa inak ako krvnými testami zistiť hladina testosterónu?
Človek vníma len taký svet,
ktorý v sebe nosí.
[Saint-Exupéry]
LLL
Příspěvky: 57
Registrován: 04 dub 2017, 17:35
Udělil poděkování: 53 x
Obdržel poděkování: 37 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od LLL »

1.Kvalitní spánek, rozdíl mezi 5 a 8 hodinami spánku denně znamená snížení/zvýšení hladiny testosteronu o 15%

2.Testosteron a Kortizol mají stejný prekurzor(látku ze které se tvoří ) a tou je látka prengenolon, která je základním stavebním kamenem různých hormonu, to pro nás znamená, že čím více se v našem těle tvoří kortizolu tím méně materiálu zbývá na tvorbu testosteronu. Pro snížení hladiny kortizolu je zapotřebí snížit množství dlouhodobého stresu, výborně funguje meditace, důležitý je v tomto směru dostatečný příjem vitamínu c který snižuje negativní dopad kortizolu na tělo, výše zmíněný spánek také snižuje hladinu kortizolu. Jednoduchý trik jak během 2 minut zvýšit hladinu testosteronu o 20% a hladinu estrogenu snížit o 25% je v řeči těla stačí na to tzv. „High power“ postoj, podloženo vědeckou studii, naopak špatná řeč těla muže snižovat hladinu testosteronu o cca 10%.Dále lze tvorbu kortizolu snížit suplementeaci HMB.

3.Více sexu ,po sexu se hladina testosteronu zvýší v průměru o 72%,jakou rychlostí klesá se mi nepodařilo dohledat ale 72% je fakt hodně.

4.Další důležitou a neopomenutelnou věcí je dostatečný příjem vitamínu a minerálu. Jako první bych zde zmínil zinek, který je jedním z 24 základních prvků nezbytných pro přežití tělo si ho není schopno vytvářet samo doporučená denní minimální dávka 15mg avšak toto množství je velmi podhodnocené, zinek ovlivňuje mnoho věcí ale v tomto tématu je pro nás důležité, že zabraňuje konverzi testosteronu na estrogen, bezpečný příjem zinku se pohybuje kolem 100mg,při větších dávkách dochází ke vstřebávání zinku v neprospěch mědi, proto je vhodné doplnit i tento minerál. Hořčík řídí více než 300 tělesných funkcí, je primárním elektrolytem téměř všech tělesných enzymů, udržuje rovnováhu tekutin ,dodává buňkám ATP, aktivuje kreatin zlepšuje kvalitu spánku a hlavně zvyšuje hladinu volného testosteronu. Dle jedné studie 1g hořčíku denně v kombinaci s intenzivním cvičením způsobil nárůst volného testosteronu o 24%.Vitamín D ,jedná se o jeden z nejdůležitějších vitamínu pro vyšší hladinu testosteronu který při přijmu kolem 4000 I.U. zvýší hladinu testosteronu o více než 25% doporučená denní dávka se pohybuje od 200 I.U do 2000 I.U. ovšem je dosti podhodnocena, za bezpečnou maximální dávku byla dle vědeckých výzkumu určena dávka 10000 I.U. Dále vitamín C, Selen, Vitamín H(vitamin B7),vitamin B6 ,užitečných vitamínu a minerálu je mnohem více ,pro testosteron jsou tyto však nejdůležitější.

5.Uspěšnost doslova nakopne testosteron a to v řádu desítek procent. Dle Vědecké studie se hladina úspěšných obchodníku na burze během nadprůměrného profitu zvýšila v průměru o 20%, u obchodníka který, vzdělával na burze 6 dní v kuse se hladina testosteronu zvýšila o celých 78%.

6.Sacharidy a tuky jsou nezbytné pro tvorbu testosteronu. Jako nejlepší zdroj sacharidu pro tvorbu testosteronu vychází škrobovitá zelenina např. brambory. Dieta bohatá na bílkoviny hladinu testosteronu snižuje, strava bohatá na tuky hladinu testosteronu naopak zvyšuje. Z tuku jsou vhodné nasycené a mono nasycené, polo nasyceným bychom se měli spíše vyhýbat.

7.Vyhněte se přijímáni estrogenu ve stravě, příkladem je mléko se kterým by jsme to neměli přehánět, v něm obsažený estrogen snižuje hladinu testosteronu. Zvyšte příjem cholesterolu (vejce , ryby, olivový olej )

8.Vhodné potraviny pro tvorbu testosteronu: Vejce , Brokolice , Avokádo, Česnek, Špenát, Mandle, Olivový olej, panenský kokosový olej,kofein………….Nevhodné potraviny: Lněná semínka, Lékořice, Polynenasycené kyseliny, Máta, Alkohol, Trans-tuky, zelený čaj, sójové produkty ----tyto potraviny svým složení přímo působí na snížení hladiny testosteronu.

9.Co se týče cvičení mají nejlepší účinnost silové cviky takže:dřepy, mrtvé tahy, benchpress, tlak s velkou činkou, větší váhy s nižším počtem opakování. Dále jsou dobré vysoko intenzivní cviky naopak vytrvalostní sporty se kamarádí s estrogenem proto běžci, cyklisti nikdy nebudou velcí.

10.Studená sprcha, obecně nemějte koule v teple, ruští vzpěrači si dokonce chladili varlata ledem pro zvýšení hladiny testosteronu a tím i síly.

11.Jeden z mála účinných suplementu který, skutečně něco umí, mluvím o KREATINU. Kreatin kromě jiných věcí zvyšuje hladinu dihydrotestosteronu DHT ( takový testosteron na steroidech).A to tím že mění klasickou formu testosteronu na jeho mnohem silnější androgen. Hladinu DHT kreatin dokáže zvýšit hladinu DHT až 56% ---------Testované ve vědecké studii na hráčích rugby.

12.Zázvor dle výzkumu dokáže zvednout v průběhu 3 měsíců hladinu testosteronu o 17% a hladinu luteinizačního hormonu o 43%.Obecně alkaloidy, a jiné látky obsažené v pálivých potravinách mají pozitivní vliv na hladinu testosteronu viz. chili(kapsaicin), pepř(piperin), česnek(alicin), cibule(alicin) atd.

Jestli s něčím nesouhlasíte opravte mě :D
Uživatelský avatar
Princ
Příspěvky: 5121
Registrován: 19 srp 2015, 20:05
Bydliště: Praha, ale na kurzy po celé Evropě
Udělil poděkování: 538 x
Obdržel poděkování: 2326 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Princ »

LLL píše: 18 led 2018, 18:53 Nevhodné potraviny: Lněná semínka, Lékořice, Polynenasycené kyseliny, Máta, Alkohol, Trans-tuky, zelený čaj, sójové produkty ----tyto potraviny svým složení přímo působí na snížení hladiny testosteronu.
Pokud některé z těchto věcí chcete dál konzumovat ve vetší míře, naučte se je kvasit. Proces fermentace zbaví sóju jejich estrogenních účinků. Ostatně tak se sója jedla tradičně, než jí potravinářský průmysl surovou začal ve velkém cpát všude.

Lněné semínka rovněž - je to semeno, tak to před konzumací namočte, nebo rovnou fermentujte. Např. pokud chcete snídat jogurt/kefír, kde budou nějaké obilniny (oves...) nebo ořechy, dejte to tam ještě večer před spaním a nechte kvasit přes noc.
354 dní v roce dělám drahoty a filosofuju. 1 den v roce prozrazuju PŘESNĚ TO, CO V TU CHVÍLI DĚLAT, abyste vytvořili zájem. Na Výcviku Aktivní přitažlivosti
Uživatelský avatar
Hulk
Příspěvky: 205
Registrován: 07 čer 2017, 19:01
Udělil poděkování: 119 x
Obdržel poděkování: 36 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Hulk »

LLL píše: 18 led 2018, 18:53

8.Vhodné potraviny pro tvorbu testosteronu: Vejce , Brokolice , Avokádo, Česnek, Špenát, Mandle, Olivový olej, panenský kokosový olej,kofein………….Nevhodné potraviny: Lněná semínka, Lékořice, Polynenasycené kyseliny, Máta, Alkohol, Trans-tuky, zelený čaj, sójové produkty ----tyto potraviny svým složení přímo působí na snížení hladiny testosteronu.


11.Jeden z mála účinných suplementu který, skutečně něco umí, mluvím o KREATINU. Kreatin kromě jiných věcí zvyšuje hladinu dihydrotestosteronu DHT ( takový testosteron na steroidech).A to tím že mění klasickou formu testosteronu na jeho mnohem silnější androgen. Hladinu DHT kreatin dokáže zvýšit hladinu DHT až 56% ---------Testované ve vědecké studii na hráčích rugby.

Jestli s něčím nesouhlasíte opravte mě :D


Ako zelený čaj znižuje testosterón ?
Dobrý suplement je tribulus alebo kotvičník ale musíš ho brať veľa. Tabletky sú drahé a prášok odporný preto odporúčam piť čaj z kotvičníka.
Zvykol som brať aj diosgenín ale z toho musíš aspoň 5 tabliet pred tréningom. Odporúčané dávkovanie je malé na to aby účinkovalo.
Streetgame je zázrak kámo, zázrak!
Uživatelský avatar
MAGIC
Příspěvky: 479
Registrován: 23 dub 2017, 18:20
Udělil poděkování: 84 x
Obdržel poděkování: 305 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od MAGIC »

STG_Mark píše: 18 led 2018, 03:12 si zaslouží samostatný téma. :)
Čo máš odskúšané ty?
”Kto je tvoj ocko?”
LLL
Příspěvky: 57
Registrován: 04 dub 2017, 17:35
Udělil poděkování: 53 x
Obdržel poděkování: 37 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od LLL »

Hulk píše: 18 led 2018, 21:51 Ako zelený čaj znižuje testosterón ?
Dobrý suplement je tribulus alebo kotvičník ale musíš ho brať veľa. Tabletky sú drahé a prášok odporný preto odporúčam piť čaj z kotvičníka.
Zvykol som brať aj diosgenín ale z toho musíš aspoň 5 tabliet pred tréningom. Odporúčané dávkovanie je malé na to aby účinkovalo.
Zelený čaj má mnoho pozitivních účinku ale z hlediska hormonu už to tak slavné není.Zelený čaj obsahuje velké množství fluoridu který dokáže snížit hladinu testosteronu.V jedné studii se podávalo injekčně antioxidanty extrahované ze zeleného čaje hlodavcům,byl zaznamenán pokles testosteronu 25%-78%. Tribulus terestris( kotvičník zemní) mám odzkoušený jako extrakt,nevím jak moc velký má účinek na testosteron u mě ale při asi 10-20 násobné DDD jsem cítil celkově víc energie,lepší náladu.Výborná kombinace arginin + tribulus (pozor způsobuje obrovskou nadrženost :lol: )
uvedomelymuz
Příspěvky: 29
Registrován: 24 lis 2017, 17:53
Udělil poděkování: 4 x
Obdržel poděkování: 9 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od uvedomelymuz »

Hulk píše: 18 led 2018, 21:51 Ako zelený čaj znižuje testosterón ?
Dobrý suplement je tribulus alebo kotvičník ale musíš ho brať veľa. Tabletky sú drahé a prášok odporný preto odporúčam piť čaj z kotvičníka.
Zvykol som brať aj diosgenín ale z toho musíš aspoň 5 tabliet pred tréningom. Odporúčané dávkovanie je malé na to aby účinkovalo.
Na základě čeho ses rozhodl brát tribulus na zvýšení testosteronu?
Uživatelský avatar
Hulk
Příspěvky: 205
Registrován: 07 čer 2017, 19:01
Udělil poděkování: 119 x
Obdržel poděkování: 36 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Hulk »

uvedomelymuz píše: 19 led 2018, 12:56 Na základě čeho ses rozhodl brát tribulus na zvýšení testosteronu?
Na základe potreby mať vyšší testosterón. Potom mám lepší športový a sexuálny výkon.
Streetgame je zázrak kámo, zázrak!
Uživatelský avatar
Sexuální predátor
Příspěvky: 159
Registrován: 30 srp 2017, 18:27
Bydliště: Praha
Udělil poděkování: 56 x
Obdržel poděkování: 65 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Sexuální predátor »

Hulk píše: 20 led 2018, 13:04 Na základe potreby mať vyšší testosterón. Potom mám lepší športový a sexuálny výkon.
Pociťuješ nějaký znatelný výsledky?
Na konci života litujeme nejvíc věcí, které jsme neudělali, ne těch, které jsme udělali.
Uživatelský avatar
Ryglus
Příspěvky: 126
Registrován: 13 říj 2016, 09:01
Bydliště: Jablůnkov(neaktualni), Ostrava
Udělil poděkování: 51 x
Obdržel poděkování: 21 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Ryglus »

Sexuální predátor píše: 20 led 2018, 13:18 Pociťuješ nějaký znatelný výsledky?
profilovka podle mně mluví za vše :D
Nikdy není času málo abych si dal chobotnici na večeři
Uživatelský avatar
Hulk
Příspěvky: 205
Registrován: 07 čer 2017, 19:01
Udělil poděkování: 119 x
Obdržel poděkování: 36 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od Hulk »

Sexuální predátor píše: 20 led 2018, 13:18 Pociťuješ nějaký znatelný výsledky?
Áno pomáha to. Len ako vravím treba vyššie dávky.
Streetgame je zázrak kámo, zázrak!
uvedomelymuz
Příspěvky: 29
Registrován: 24 lis 2017, 17:53
Udělil poděkování: 4 x
Obdržel poděkování: 9 x

Testosteron - Cesty, jak jej přirozeně zvýšit

Příspěvek od uvedomelymuz »

Hulk píše: 20 led 2018, 17:47 Áno pomáha to. Len ako vravím treba vyššie dávky.
A bereš to na základě pocitu nebo měření?
Odpovědět