Nechce mi vrátit peníze!!!

Co napsat ženě jako první na tinderu, Fb, seznamce, nebo pokud vám dala číslo, o čem si s holkou psát, jak ji pozvat na rande...
Odpovědět
podnikatel
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Příspěvek od podnikatel »

Čau, studuji obor kadeřník na začátku roku sem půjčil spolužačce 200.kč na jídlo asi půl roku sem za ní jako blbec chodil s tím aby mi to vrátila následně byla karanténa a já sem jí napsal zprávu s číslem učtu a žádosti aby mi to vrátila odpověděla mi že mi nic nedluží!
nevím jak to mám řešit, někdo prosím nějaká rada?

Princ
Udělil poděkování: 530 x
Obdržel poděkování: 1786 x

Příspěvek od Princ »

Je to opravdu 200 Kč, nebo to byl překlep?
Nezamotejte se příliš do toho, co DĚLAT. Svádění je celé o tom, kým JSTE. Proč před holkou něco narychlo tahat z hlavy, když můžete přitažlivost bez námahy prostě vyzařovat?

Zažijte to, co zažívají chlapi, kterým to s ženami jde přirozeně, i když o tom nikdy nic nečetli! Zažijte ten pocit, kdy je svádění PROSTĚ SUPER! Získejte Autentické charisma
Panelák
Udělil poděkování: 65 x
Obdržel poděkování: 88 x

Příspěvek od Panelák »

Chápu, že v 15 jsou to těžce vydělané peníze, ale nech to plavat.

Nebo se zeptej Pomeranče, jestli to fakt chces resit, on je tu expert přes sociální kruhy ve škole 🤣
Učim tanec v klubu.
hubertjezpet
Udělil poděkování: 28 x
Obdržel poděkování: 72 x

Příspěvek od hubertjezpet »

Před 7 lety jsem si našel po maturitě svoji první práci. Vydělat 200 Kč v čistém mi tehdy trvalo 6 hodin. :oops: :cry:
Tehdy jsem pracoval na 6 hodin denně. 200 Kč byl můj denní výdělek a z toho jsem ještě 30 Kč za den projel na autobus. 21. v měsíci jsem si vždy šel nadšeně do kanceláře toho soukromníka pro svých úžasných 4000 Kč čistého.

200 Kč pro mě kdysi byly obrovské peníze, neskutečné bohatství. Byly doby, kdy jsem neměl ani peníze na jídlo v menze na vysoké škole a jedl jsem k obědu rohlíky se sýrem a do menzy šel jednou za měsíc.