Badoo - první date

Co napsat ženě jako první na tinderu, Fb, seznamce, nebo pokud vám dala číslo, o čem si s holkou psát, jak ji pozvat na rande...
Odpovědět
Idea_Now
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0

Badoo - první date

Příspěvek od Idea_Now »

Zdravím chlapi,

Moje první zkušenost s Badoo (obecně online seznamovani). K věci - od středy jsem si psal s jednou slečnou, skvělé odepisovala, zájem parádní... Odepisovala jsem vždy po delší chvíli, když psala večer, tak záměrně až druhý den odpoledne. Dneska jsem jí pozval na kafe, přišlo mi, že to musím poslat dál jinak se to zasekne. Nastavil jsem dva termíny, pátek a pondělí (jednoduše dřív nemůžu), domluvili jsme se na pondělí (měla aktivní zájem; domluvili jsme se, že jí v neděli napíšu) No a teď otázka.. Mám ji vůbec do neděle psát? Celou dobu se to vyvíjí dobře. Připadá mi, že bych to tím akorát zabil a snížil svoji hodnotu, nebo se dožadoval její pozornosti.
Jaký je váš názor?
Jsem zcela nováček, každá vaše zkušenost je pro mě cenná! Díky.

Scissors
Udělil poděkování: 104 x
Obdržel poděkování: 440 x

Badoo - první date

Příspěvek od Scissors »

Já bych jí v mezičase nic nepsal. Všechno bych si nechal až na osobní setkání. Maximálně bych jí třeba den předtím napsal něco ve smyslu "Zítra přines na tu schůzku tužku ;)", abych si nenápadně ověřil, jestli hodlá opravdu dorazit (protože zeptat se na to přímo působí hrozně needy).
Pokud jsi nováček, tak se ještě raději dopředu duševně připrav na to, že ti může schůzku na poslední chvíli zrušit, nebo tam prostě vůbec nedorazí. Netvrdím, že k tomu dojde. Ale u schůzek domluvených přes seznamku se to prostě občas stává.
"Čím člověk může být, tím musí být."
Abraham Maslow
Aragorn
Udělil poděkování: 12 x
Obdržel poděkování: 124 x

Badoo - první date

Příspěvek od Aragorn »

Taky bych to udělal jako scissors
Anngel
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 8 x

Badoo - první date

Příspěvek od Anngel »